onsdag 3. juni 2015

Eit bad blir til

I helga som var brukte Eirik heile helga ute i annekset, i fred og ro fikk han festa opp platene på badet. Det vart litt ekstra styr då vi hadde laga stendera for liggande panel, men med ein god omgong med kubbing fikk han festa på platene. Slik går det når vi bestemmer/ombestemmer oss undervegs i bygginga. 
Ca halvferdig

Golv og veggar ferdig, det nermar seg

Baderomsinnredninga er på plass

Kommande helg blir det fotballcup for oss, men vi har bestilt kjøkken, så helga etter blir det montering og liste arbeid på oss. 
No går det virkelig frammover :)


3 kommentarer:

  1. Så fint det ble :)

    Er du mer fornøyd med slike plater kontra panel (syns å huske dere har det i hytta?) Jeg er litt usikker på om vi virkelig skal ha panel på badet vårt (selv om gubben egentlig har bestemt det, ehm)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :)
      Eg var sjølv ganske skeptisk til slike plater, men må innrømme at dei overraska svært positivt. I hytta har vi panel både på lisjedo og badet. Det har sin sjarm det også, men er ikkje like lett med f.eks reinholdet som disse platene. Platene tek seg godt ut så om eg skulle bygge eit bad til hadde eg nok vurdert plater på det.

      Slett
    2. Spørs om vi må ta en diskusjonsrunde til :) Gubben mener siden det er hytte, skal vi ha panel, og det er jeg i grunn enig i, men det med renhold veier ganske tungt, spesielt med tanke på at vi skal ha vaskemaskinen der.

      Takk for svar :)

      Slett